Regionális Google trénerek adtak elő Győrben

758

Az MTT Média digitális marketing ügynökség idén először, hagyományteremtő szándékkal országos digitális marketing roadshow-t indított útjára, aminek első állomása Győr volt. Az interaktív, MTT Akadémia keretein belül megvalósuló rendezvényen a Google regionális trénerei az aktuális marketing trendekről és online marketing eszközökről beszéltek a közönségnek.

A Győr központjában megrendezésre került rendezvény első programja egy kiscsoportos, online marketinggel foglalkozó tréning volt, amin helyi vállalkozások képviselői vettek részt.

Kocsis Márk, az MTT Média digitális vezetője a rendezvény megnyitóján elmondta:„Ügynökségünk először indítja útjára hagyományteremtő szándékkal előadássorozatát, aminek célja az ország több pontján fejleszteni a vállalkozások online jelenlétét, egyben bevezetni őket az online marketing világába.”

A délelőtti tréninget ingyenes, mindenki számára nyitott előadások követték, amin Google trénerek beszéltek egy weboldal kialakításának szempontjairól, az online ügyfélszerzésről és megtartásról, illetve a közösségi oldalak üzleti használatáról a több, mint ötven fős közönségnek.

Rengeteg olyan céggel találkozunk, amely magas színvonalon, prémium kategóriás szolgáltatásokkal és termékekkel szolgálja ki a vevőit és mégsem éri el a célközönségét, hiszen nehéz kiigazodni az online marketing világában. – nyilatkozta Molnár Tamás, az ügynökség vezető digitális marketing tanácsadója, majd hozzátette:Ezen szeretnénk változtatni a most indult előadássorozatunkkal.  

A rendezvény jövőjéről a szervezők elmondták, a következő állomás várhatóan Debrecenben lesz és bíznak benne, hogy minél több hazai kis-, és középvállalkozást tudnak bevezetni az online marketing világába.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikk11 inspiráló idézet a digitális világból
Következő cikkMegállíthatatlan online marketing trendek 2016
Farkas Boglárka
Tásadalomtudományokat végeztem, majd diplomamunkámat a média és nyilvánosság témakörben készítettem. Mint a Népszabadság egyik újságírója, illetve több portál szerzője újságírói és médiás háttérrel érkeztem egy Google gyakornoki programon keresztül az online marketing világába. Jelenleg az AdWords Blog főszerkesztőjeként dolgozom.