Ecommerce Expo

705

Online értékesítesz, de elégedetlen vagy a bevételeiddel? Szeretnél idén sokkal több vevőt szerezni, mint 2015-ben? Akkor szerencséd van, ugyanis 2016-ban jön először az Ecommerce Expo – a legnagyobb KKV rendezvény, ahol az online üzletek a vevőszerzés fortélyairól tanulhatnak minden korábbinál hatékonyabb módon!

Több mint szakmai 15 előadást hallgathatsz meg az internetes és a klasszikus (offline) vevőszerzés lehetőségeiről – mindezt a magyarországi szakértők legjobbjaitól!

Többek között a következő előadásokat hallgathatod meg:

  • Haladó Google hirdetései technikák 2016-ban: Gyakorlati útmutató az értékesítés központú Adwords kampányokhoz
  • Így fogja imádni a webáruházad a Google: A legmodernebb keresőoptimalizációs módszerek és taktikák a találati listán való első helyhez
  • Önjáró vevőszerzés: Automatizált marketing gépezet felépítése egy webáruháznál
  • Az új csodafegyver: 6 módszer a remarketing gyakorlati alkalmazására
  • Költséghatékony alternatívák a Google és Facebook hirdetések mellett, avagy a sikeres display hirdetések titkai
  • Ha a vevő a király, akkor a tartalom a királynő, avagy a sikeres tartalom marketing stratégia titkai
  • Facebook hirdetések újratöltve, avagy a pénzt termelő Facebook hirdetések titka
  • Lájktól a kosárig: 5 fontos trend a közösségi médiában, ami átírhatja egy online üzlet kommunikációját
  • Mire és hogyan érdemes használnia a közösségi médiát egy webáruháznak?
  • Fizess csak a legjobb vevőjelöltekért: Az árösszehasonlító oldalak profitábilis használatának a titkai
  • Új generációs vevőszerző eszközök, avagy Big Data alapú marketing egy átlagos webáruháznál
  • Működik-e az, ami eddig működött? Trendek és változások az online marketingben
  • Értékesítők előnyben: Hogyan növelhetjük az online boltunk forgalmát hagyományos értékesítési eszközökkel
  • Webes értékesítés offline marketing támogatással: Gyakorlati tippek a szinergia kihasználására
  • Mi alkalmazható a nagy webshop marketingből a kis webshop-ok esetében?

FONTOS: 2016. február 12-ig 40%-os kedvezménnyel jelentkezhetsz az Expo-ra – nem érdemes lemaradnod róla!

Kattints ide a részletekhez és a jelentkezéshez!

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikk8+1 Facebook tipp bloggereknek
Következő cikkOnline hírességek a szépségipar szolgálatában
Farkas Boglárka
Tásadalomtudományokat végeztem, majd diplomamunkámat a média és nyilvánosság témakörben készítettem. Mint a Népszabadság egyik újságírója, illetve több portál szerzője újságírói és médiás háttérrel érkeztem egy Google gyakornoki programon keresztül az online marketing világába. Jelenleg az AdWords Blog főszerkesztőjeként dolgozom.