Social Media – 2016: Vegyünk részt a világjátékban!

820

A Social Media változása évről évre rohamos tempójú. Egyetlen cég sem engedheti meg magának azonban, hogy ne vegyen részt ebben a világjátékban, s ne használja ki annak marketingelőnyeit.  A sikeres, a cégnek bevételt, hírnevet hozó socialmedia-használat egyre több szakértelmet, de ami ennél is fontosabb, sajátos gondolkodásmódot, kommunikációt követel meg. Sok jó szakember áll a vállalatvezetők rendelkezésére, akik segítenek. De a Social Media világát, abban rejlő lehetőségeket nekünk, vállaltvezetőknek is meg kell értenünk, be kell integrálnunk a cég életébe.

Az eredmény a marketingszakemberek és a cégvezetők együttműködésével valósulhat csak meg. Ismerjük meg a konferencián a legújabb trendeket, a sajátos működési mechanizmust, s alkalmazzuk a legfrissebb tudást!
Az előadók közt szerepel Kocsis Márk, az MTT Média digitális marketing vezetője is, aki az adatbázis építés és a közösségi oldalak kapcsolatáról beszél majd. 

Social Media – 2016
Vegyünk részt a világjátékban!

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2016. április 21. (csütörtök) 10.00−15.10
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

REGISZTRÁCIÓ

Program:
Regisztráció: 9.30−10.00 

10.00−10.30 A Facebook újdonsága – a reakciógomb. Az érzelmekről kapott információk felhasználásának területei.

Előadó: Lévai Richárd közösségi marketingspecialista

10.30−10.50 A Google+ és a SEO-trendek összefüggései. Saját üzleti érdekeink összehangolása a Google üzleti számításaival.

Előadó: Szinte Lóránd SEO-szakértő, Profitonline

10.50−11.10 Az élő, aktív közösség felhasználása üzletépítésre. A remarketing új fordulói.

Előadó: Klausz Melinda közösségi médiaspecialista, Klausz Social Group

11.10−11.30 Márkaépítés közösségi média segítségével.

Előadó: Bonyhádi Gábor tulajdonos, MarkMyProfessor.com

11.30−11.50 Konzultációs az előadókkal és kávészünet

11.50−12.10 Hogyan éri meg hirdetni a közösségi médiában? Számoljunk és figyeljünk. A hatékony pénzköltés titka a jó szövegezés. Eredménye a magas konverzió.

Előadó: Verdes János szakértő, Phoenix WEB Kft.

12.10−12.30 Linkedin: több mint 700 ezer magyar felhasználó! Miért? Érdemes használnunk? Mire, hogyan?

Előadó: Bánki Tamás DrLinkedin

12.30−12.50 Adatbázis-építés a Social Media segítségével. A tudatos vásárlói bázis paraméterei. Használati utasítás.

Előadó: Kocsis Márk  üzletágvezető, MTT Media

12.50−13.10 Új kommunikációs stílus a Social Mediában. A nyerő közösségi üzleti nyelv.

Előadó: Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde Group  

13.10−13.30 A kommentek szerepe a cég marketingjében. Irányítható-e és hogyan a cég megítélése, a like-olók szeretetének megnyerése?

Előadó: Nagy Barna ügyvezető, stratégiai tervező, Kreatív Vonalak Kft.

13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10−14.30 A látvány, a képek, videók szerepe, használatuk fortélyai.

Előadó: Sallai Gábor ügyvezető igazgató, E-Content Solutions Kft.

14.30−14.50  Az aktivitás optimalizálása, a személyesség megjelenítése az üzleti felületeken. Esettanulmányok.

Előadó: Szántó Péter alapító partner, @ SpringTab.com // Productivity Hacker, @ Szanto.co

14.50−15.10 A Facebook-on kívül mely Social Mediumokban kell folyamatosan jelen lenni ahhoz, hogy látszódjunk és közvetett vagy közvetlen üzleti sikereket érjünk el?

Előadó: felkérés alatt

15.10−15.30 Konzultáció az előadókkal

15.20−15.50 Üzleti kézfogóA rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével)

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!


REGISZTRÁCIÓ

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa. 

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

 

Social_logósor0401 (6)

Szólj hozzá!

hozzászólás