Google: Gyökeresen megváltozik a Google Partner Program

2053

A Google eheti bejelentése alapján beigazolódott, amit már régóta sejtettünk: gyökeresen megváltozott a Google Partner Program.

A három éve indult Google Partner Programot a Google eredetileg azzal a céllal hozta létre, hogy szakértők és ügyfeleik könnyebben találjanak egymásra, illetve az ügyfelek biztosan a lehető legmagasabb szakmai színvonalon kapjanak digitális szolgáltatásokat. Ehhez járul hozzá a Google Partnerségi cím és logó is, illetve a Google Partner ügynökségek által megszerezhető vizsgák is.

A mostani változás az eddigi partneri programot egy premier partnerséggel egészíti ki hazánkban is. A Premier Google Partnerek nagy ügyfélportfólióval rendelkező, kiemelkedő szakmai teljesítményt nyújtó online marketing ügynökségek, akik kiemelt szakmai segítséget kapnak a Google-től a munkájukhoz.

Az új minősítési rendszer keretében az ügynökségeknek lehetőségeük lesz speacializálódni a következő területeken: ( akár több területen is)

  • Keresési hirdetések
  • Mobilhirdetések
  • Videóhirdetések
  • Display-hirdetések
  • Shopping-hirdetések

Az újdonság lényege, hogy a Google Partner kereső segítségével az ügyfelek a számukra legrelevánsabb területen a legmagasabb színvonalú szolgáltatást kapják.

Az új minősítési rendszerben a logók a következőek lesznek.

Google Partner:

google_partner

Google Premier Partner:( a képen a Search és Mobile specializációval látható az ügynökségi logó)

premier partnerek

A hazai Google Partnerek listája itt érhető el!

Hazánkban az első Google Premier SMB Partner az MTT Média Kft. volt, azonban a mostani rendszer bevezetésével további, több, mint tíz Google Premier Partner jött létre itthon is.

Mint az MTT Média Kft. képviselői, sok szeretettel köszöntjük az újonnan csatlakozott ügynökségeket is!

 A cikket folyamatosan frissítjük…

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkSEO alapok 3. rész: Forrás
Következő cikkA jövő digitális trendjei újra a Google Groundon
Farkas Boglárka
Tásadalomtudományokat végeztem, majd diplomamunkámat a média és nyilvánosság témakörben készítettem. Mint a Népszabadság egyik újságírója, illetve több portál szerzője újságírói és médiás háttérrel érkeztem egy Google gyakornoki programon keresztül az online marketing világába. Jelenleg az AdWords Blog főszerkesztőjeként dolgozom.