A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobiltelefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók.

Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a mobil eszközökön alapuló marketing kampánystratégiákban és hirdetésekben is.

A jövő digitális trendjeit mutatja be a Google Magyarországgal együttműködve az MTT Média marketing ügynökség egy előadássorozat keretében június óta. Az előadássorozat legutolsó, héten megtartott eseményének témája a mobil trendek voltak.

A programot Kocsis Márk, az MTT Média digitális vezetője nyitotta meg, aki pár szóban bemutatta az ügynökséget, egyben üdvözölte a több, mint százhúsz fős közönséget. A megnyitó előadást Boros Botond, a Google Magyarország marketing vezetője követte, aki a mobil eszközök és hirdetések térhódításáról, illetve legfontosabb marketing előnyeiről beszélt.

A mobilos kampánystratégia, piackutatás és mobilfelhasználói élmény növeléséről, valamint a mobilkampányok jelentőségéről Molnár Tamás, az MTT Média PPC vezetője adott elő. Az előadó egy nyereményjátékkal is meglepte a közönséget, amelyhez az előadás témájához kapcsolódva mobiltelefonon, egy online applikáción keresztül csatlakozhattak a résztvevők, a főnyeremény pedig egy ingyenes, egész napos képzési lehetőség.

Érdekelnek a legújabb marketing megoldások és tudni szeretnéd milyen digitális trendeket tartogat a jövő?


Galéria

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkAdWords Kulcsszótervező: kis pénz kis adat?
Következő cikkRendezvényszervező gyakornoki állás
Farkas Boglárka
Tásadalomtudományokat végeztem, majd diplomamunkámat a média és nyilvánosság témakörben készítettem. Mint a Népszabadság egyik újságírója, illetve több portál szerzője újságírói és médiás háttérrel érkeztem egy Google gyakornoki programon keresztül az online marketing világába. Jelenleg az AdWords Blog főszerkesztőjeként dolgozom.