Aki bosszankodott már amiatt, hogy ügyfélközpont nélkül egy email címhez csak egy AdWords fiók tartozhat, annak jó hírrel szolgálhatunk: tegnapról mára megérkezett a Google AdWords várva várt újítása, miszerint újonnan fiókhoz csatolt email címmel már több fiókot is kezelhetünk!

Az újításnak köszönhetően egy email címmel akár öt fiókot is kezelhetünk egyszerre anélkül, hogy ügyfélközpontot kellene létrehoznunk, illetve a fiókok közötti váltás is leegyszerűsödött, elég lekattintanunk a saját fiókunk fület, ahol a “Fiók hozzáadása” gombra kattintva bátran hozzárendelhetjük a többi email címünket is.

További újítás, hogy egy  lépéssel kevesebb idő, mikor új fiókkal kapcsoljuk össze a meglévő email címünket, hiszen kimarad az email cím megerősítése lépés, új felhasználóként is rögtön hozzáférünk a fiókhoz.

A fentiek nem tűnnek nagy újításnak, de aki már szenvedett az AdWords fiókok összekapcsolgatásával, az tudja mekkora segítség a két változás.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikk1,75 milliárd honlapot távolított el a Google
Következő cikkÜnnepel a Facebook: új reakciógombok a Star Trek születésnapjára
Farkas Boglárka
Tásadalomtudományokat végeztem, majd diplomamunkámat a média és nyilvánosság témakörben készítettem. Mint a Népszabadság egyik újságírója, illetve több portál szerzője újságírói és médiás háttérrel érkeztem egy Google gyakornoki programon keresztül az online marketing világába. Jelenleg az AdWords Blog főszerkesztőjeként dolgozom.