Először haladta meg az okos eszközökről történő internet penetráció aránya az asztali gépekét – derül ki a StatCounter, nemzetközi trendekkel foglalkozó ügynökség tegnap nyilvánosságra hozott adataiból.

mobil

Idén, 2016 októberében  a mobilról és tabletről történő internethasználat aránya 51.3% volt, míg az asztali gépeké 48.7% . Ez az első alkalom a online világ történetében, hogy a mobil megelőzi a desktop eszközöket, ennek pedig komoly jelentőssége van a vállalkozások számára, ahogy korábbi cikkünkben írtunk is róla.

“ Ennek az adatnak intő jelnek kell lennie különösen a kis vállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak és marketing szakértőknek, hogy gondoskodjanak a weboldaluk mobilra optimalizálásáról időben.” – mondta el Aodhan Cullen, a StatCounter vezérigazgatója.

A mobil penetráció az országokat egyéni piacát nézve azonban nem ilyen egyértelmű, míg az Egyesült Államokban még mindig az asztali gépek vezetnek 58%-al, addig Indiában az okos eszközökről jövő online forgalom meghaladja a 75 %-ot. Ami viszont biztos, hogy a mobil térhódítása olyan globális trend, amivel számolnunk kell a következő években (is).

Szólj hozzá!

hozzászólás

FORRÁSStatCounter
MEGOSZTÁS
Előző cikkSEO: Így optimalizáld a képeket és videókat a weboldaladon!
Következő cikkSEO: 4+1 lépés a kulcsszavak kiválasztásához
Farkas Boglárka
Tásadalomtudományokat végeztem, majd diplomamunkámat a média és nyilvánosság témakörben készítettem. Mint a Népszabadság egyik újságírója, illetve több portál szerzője újságírói és médiás háttérrel érkeztem egy Google gyakornoki programon keresztül az online marketing világába. Jelenleg az AdWords Blog főszerkesztőjeként dolgozom.