Mi a közös a Donald Trumpban, az olimpiai játékokban, a vezető nélküli autókban és az athleisure öltözködési stílusban? VÁLASZ: A Yahoo idén 15. alkalommal megjelenő Éves visszatekintése (Year in Review).

A Yahoo ma jelentette be, hogy már elérhető a Yahoo 2016-os
évről készített Year in Review (Éves visszatekintés) jelentése. Az
idén 15. alkalommal összeállított Éves visszatekintés részletes
elemzést ad arról, mi foglalkoztatta 2016-ban leginkább a Yahoo sok
millió felhasználóját szerte a világon.

Miről is szólt az idei év? 2016-ban a felhasználók például
szurkolhattak a Riói Olimpiai Játékokon részt vevő kedvenceiknek,
eldönthették, hogy ki mellé állnak a legismertebb celebek közt dúló
viszályokban, megtudhatták, mi okozta a világ néhány legismertebb
párjának váratlan szakítását, nyomon követhették, ahogyan a lezser
öltözködési stílus átvette az uralmat az ismert divattervezők
kollekcióiban, nevethettek a ‘Damn Daniel! (Azta, Daniel!) és a
fehér Vans cipő’ videón – és mindezt a szinte vég nélküli választási
kampány közepette. A Yahoo, a Polyvore, a Flickr és a Tumblr adatai
alapján készült alábbi összeállítás képet ad arról, mi érdekelte az
embereket legjobban 2016-ban.
A hírekben a választási dráma és a világ különböző tájain történt
atrocitások domináltak
Nem meglepő, hogy idén a 2016-os amerikai elnökválasztás és az USA
megválasztott elnökének, Donald Trumpnak a neve volt a keresőbe a
legtöbbször beírt kulcsszó. A legtöbbször keresett személyek 10-es
listáján a nők voltak többségben: hat helyet foglaltak el. Köztük
volt Gwen Stefani, Jodie Sweetin, Megyn Kelly és a demokrata
elnökjelölt, Hillary Clinton. Kim Kardashian-West ebben az évben
kissé visszavonultabb életet élt: idén nem róla olvashattunk
folyamatosan az interneten, ezért testvére, Khloe először végzett
Kim előtt a Yahoon legnépszerűbb Kardashianként. A Roblox nevű
szerepjáték, amely már mintegy tíz éve van a piacon, idén felkerült
a legkeresettebb témák listájára.
Az újságok főcímeiben legtöbbször szereplő és a Yahoo olvasók által
legtöbbször elolvasott  hírek a 2016-os politikai eseményekről,
valamint a világ legsúlyosabb természeti katasztrófáiról szóltak.

A Yahoon a keresőbe legtöbbször  beírt szavak:

 1. 2016-os választás               
 ———————————– 
 2. Donald Trump                    
 ———————————– 
 3. Roblox                           
 ———————————– 
 4. Gwen Stefani                     
 ———————————– 
 5. 2016-os Olimpiai Játékok        
 ———————————– 
 6. Khloe Kardashian                 
 ———————————– 
 7. Megyn Kelly                      
 ———————————–
 8. Jodie Sweetin                   
 ———————————– 
 9. Kim Kardashian-West            
 ———————————–
 10. Hillary Clinton                
 ———————————–
Athleisure, celebviszályok és szuperhősök vonják el figyelmünket a
valós világról
A Polyvore globális divatkedvelő és divatszakértő közössége idén az
ún. “athleisure” (sportosan elegáns) vonalat részesítette előnyben.
A legkedveltebb cikkek 10-es listáján szereplő alapdarabok közé
ismét bekerültek az Adidas Superstars és a Nike Air Max Thea cipők
és a bomberdzsekik. Az ünnepibb, elegánsabb öltözetek a kifutókon
hódítottak, ahol a tüllszoknyák, a köpenyruhák és a 20-as éveket
idéző, ún. “gatsby” ruhák voltak a favoritok. A Polyvore-on 2016-ban
legnépszerűbb divattrendekről és divatcikkekről, valamint a “muszáj
megvenni” darabokból készített összeállításokról további információk
a http://blog.polyvore.com/ oldalon találhatók.

Brangelináék idei válása háttérbe szorult az év legnevezetesebb
szakítása mögött, amely a zene világának szereplői közt történt:
Blake Shelton korábbi és jelenlegi partnerei, Miranda Lambert és
Gwen Stefani vezették a Yahoo legnépszerűbb celebek listáját. Persze
azért Taylor Swift és Katy Perry, és exeik, Justin Bieber és Selena
Gomez is előkelő helyen végzett, ‘hála’ a celebek közt 2016-ban
folyó viszályoknak.

További adatok itt!

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkJanuári kedvezmény az MTT Akadémián
Következő cikkJanuárban újra Magyar Marketing Fesztivál
Farkas Boglárka

Tásadalomtudományokat végeztem, majd diplomamunkámat a média és nyilvánosság témakörben készítettem. Mint a Népszabadság egyik újságírója, illetve több portál szerzője újságírói és médiás háttérrel érkeztem egy Google gyakornoki programon keresztül az online marketing világába. Jelenleg az AdWords Blog főszerkesztőjeként dolgozom.