A jövő digitális trendjei: AdWords újítások

452

Légy naprakész az online marketingben és ismerd meg a legújabb Google trendeket! Következő rendezvényünkön az AdWords felület újdonságai kerülnek a középpontba haladó szinten.

A Google AdWords az egyik leghatékonyabb, legjobban célozható fizetett hirdetési rendszer, mellyel azok a felhasználók érhetőek el, akik a kínált termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek. Legyen szó új vásárlók vagy látogatók szerzéséről, hírlevél-feliratkozók gyűjtéséről, esemény regisztrációról, akciók népszerűsítérésről vagy márkaismertség növeléséről, az AdWords hirdetések könnyen összehangolhatóak az üzleti célokkal.

Ahhoz, hogy minél hatékonyabban kezeld a kampányaidat, ismerned kell a hirdetési fiók újdonságait, tisztában kell lenned a legújabb trendekkel. Ebben segítünk rendezvényünkön!

Már 14. alkalommal rendezzük meg A jövő digitális trendjei eseményünket július 6-án, amelyen Google Partner Academy trénerek mutatják be az AdWords újításokat, és bepillantást nyerhetsz az új kezelőfelület működésébe. Mindemellett szó lesz az AdWordsről és a Facebookról a remarketing tükrében.

Ne maradj le Te sem! Regiszrálj még ma, ha haladó szinten kezeled az AdWords fiókot!

 

A rendezvény időpontja: 2017. július 6., csütörtök 9.30 – 13.30

Helyszín: Google Ground

Előadók: Molnár Tamás és Langenthal Péter

Részletek és regisztráció ITT!

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkAz influencer marketingé a jövő?
Következő cikkFacebook: büntetik azokat, akik túl sokat posztolnak
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.