Snapchat: másolja a Facebook hirdetéskezelőjét

170

A Snapchat bevezeti a Facebook hirdetéskezelőjéhez hasonló felületet, így az új kezelőfelület lehetővé teszi a nagy hirdetők számára, hogy több kreatív változattal, gyorsabban telepítse az összetett kampányokat.

A Snapchat ezzel a lépéssel hatékonyan célozza meg a nagy ügynökségeket és márkákat, akik így egyszerűbben tesztelhetik és frissíthetik a hirdetéseiket, hogy több pénzt költsenek majd a Snap szolgáltatásaira.

Kép forrás: TechCrunch.com

A Snapchat még májusban indította el az úgynevezett önkiszolgáló hirdetéskezelőjét, júliusban egy függőleges videókészítési eszközt hozott létre, a Snap Publishert. Az új, nagy hirdetőknek szánt kezelővel lehetőség nyílik több hirdetési kampány automatizálására, így gyorsan létre lehet hozni több száz hirdetési és célzási változatot. A táblázatokkal könnyebben lehet majd tervezni, lehetőség nyílik a célközönség beállítások mentésére.

Az, hogy mennyivel növekszik majd a hirdetők száma az új kezelőfelület bevezetésével, még nem lehet tudni. Az viszont biztos, hogy a márkák számára tervezhetőbbek és mérhetőbbek lesznek a kampányok.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkMilyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?
Következő cikkAugusztusi MTT eventek
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.