Az emberek több mint fele mobilon keres

340

A BrightEdge új tanulmánya szerint a keresési forgalom 57%-a jelenleg okostelefonokról és táblagépekről származik.

Eric Schmidt, a Google korábbi vezérigazgatója 2010-ben megjósolta, hogy eljön az az idő, amikor a mobilokat használják a legtöbben. Ez a jelenség meglehetősen gyors ütemben zajlott le az elmúlt években, melyet a BrightEdge kutatása is megerősít. A mobil felé történő elmozdulás megzavarja a hagyományos vásárlói magatartást, új lehetőségeket teremt a kérdések gyorsabb megválaszolására, az egyszerűbb vásárlásra és a fizikailag közelben lévő erőforrások megtalálására.

A BrightEdge tanulmánya szerint a kulcsszavak is rangsorolhatók attól függően, hogy a keresést mobilról vagy asztali számítógépről végezték-e. Az összes kulcsszó 79%-a különbözik az asztalitól a mobilhoz képest.

A kutatásból kiderült, hogy a weboldalak optimalizálása nagyon fontos. A gyors, reszponzív webhely ma már szinte elengedhetetlen.

A teljes tanulmány innen tölthető le.

Növelnéd az oldalad látogatottságát, webshopod forgalmát kereső kampánnyal? Akkor vegyél részt az MTT Akadémia ingyenes alapozó AdWords Workshopján augusztus 31-én! A részletekért kattint IDE!

Ha a kereső kampányokon túl is szeretnél a Google-ban hirdetni, akkor ajánljuk a Google AdWords display kampányok tréninget augusztus 30-án. Jelentkezz a tréningre ITT!

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkFacebook: átállnak a neurális gépi fordításra
Következő cikkAz influencer marketing rejtett kockázata
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.