Instagram: tesztelik a canvas hirdetéseket a történetekben

182

Egy évvel azután, hogy a Facebook azt mondta, kiterjeszti a canvas hirdetésformátumot az Instagram-ra, elkezdték tesztelni a felhasználók történetein keresztül.

Az Instagram Stories-ban megjelenő hirdetések teljes képernyős élményt nyújtanak, amely segíthet a marketing szakemberek számára a lenyűgöző márka vagy termék bemutatásában. A teszt csak bizonyos cégek számára elérhető, akik az Instagram API-ján keresztül vásárolhatják meg.

A canvas kampányok az alkalmazásokra hasonlítanak, nem tűnnek első ránézésre direkt hirdetésnek. Ennek kiterjesztése az Instagram-ra további bizonyíték arra, hogy az emberek a történetekben is hajlandóak kattintani.

Az ellenőrzött profilok számára már 2016. november óta elérhető a lehetőség, hogy linkeket csatoljanak a történeteikhez, amelyeket az emberek megtekinthetnek. Számos márka visszajelzése alapján mondható, hogy ezek nagy forgalmat generáltak a márkák számára.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkPPC Specialista munkatársat keresünk
Következő cikkMTT Akadémia szeptemberi workshopjai
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.