Yelp: bevezeti a helyi közönséget a nemzetközi hirdetőknek

81

Elérhetővé teszik a helyi keresési adatokat a márkák és vállalatok számára.

Körülbelül két évvel ezelőtt a Yelp megszüntette az egységes hirdetéseket a nemzetközi hirdetők számára. A vállalat nemrégiben egy új adatvezérelt hirdetési terméket vezetett be ehhez a szegmenshez: Yelp helyi közönség (YLA).

A hirdetők több mint 1000 konkrét üzlet kategória, márka, termékjellemző, demográfiai adatok és földrajzi célzás közül válogathatnak.

Felmérések szerint a Yelp felhasználók közel 80 százaléka vásárlást hajt végre a weboldal vagy alkalmazás látogatását követő egy héten belül. Bár a Yelp nem olyan nagy mint a Facebook vagy a Google, több mint 80 millió havi egyedi keresést hajtanak végre ezen keresztül. Ez egy nagy mennyiségű, potenciális felhasználó.

 

Képforrás: MarketingLand.com

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkFacebook: történetek az Instagram-ról
Következő cikkMTT Akadémia-1. őszi VIP event
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.