3 ok az influencer marketing mellett

254

Az influencer marketing iránti érdeklődés még mindig magas. Ennek ellenére sokan még mindig nem szeretnének csatlakozni a trendhez, és nem használják ki az ebben rejlő lehetőségeket. Mutatjuk a három fő okot, hogy az influencerek miért teremtenek értéket a márkád számára!

1,  A befektetés megtérülése

Az influencer marketing egyik legkedvezőbb előnye a megtérülési ráta. A márkák ugyanis sikeresen kihasználják a befolyásoló szereplőket az értékesítés és a márkaismertség ösztönzésére. Mind a közvetlen érték, mind a hosszú távú érték elérhető az influencer marketing révén attól függően, hogy milyen a kampánystruktúra.

Mint minden kampánynál, itt is az a legfontosabb, hogy megértsük célközönséget. Fontos a közönségközpontúság, hitelesen hozzá kell járulni az érzelmekhez. Meg kell ismerni és érteni az ügyfelet, hogy a termék és szolgáltatás eladja magát.

A megfelelő véleményvezérekkel való párosítás mellett a márkának figyelembe kell vennie a termékét vagy szolgáltatását. A tökéletes párosításokba befektett idő és pénz nagyobb sikert eredményez, mint más egyéb marketing csatornák használata.

2, Hiteles márkaüzenet

Az influencerek nagyon érdekeltek abban, hogy mit osztanak meg a közösségi média csatornáikon. Sok márka abban hibázik, hogy megpróbálja a befolyásoló személyeknek elmondani, miként támogassa a termék vagy szolgáltatás eladásait. Ekkor az egész természetellenes lesz, nem éri el a várt hatást.

Ha szabad kezet adsz a véleményvezéreknek, akkor természetesen mutatják be a márkát a közönségnek, hiteles lesz, ami eredményesebb kampányhoz vezet.

Bizalmat kell fektetni az influencerekbe, hiszen ők azok akik érzik, mire van szüksége a közönségüknek.

3, Pozitív vélemények

A márkák célja a pozitív kép kialakítása révén a kapcsolatteremtés a fogyasztókkal. A pozitív megítélés egy megfelelő influencer révén sikeres lehet. Ha a véleményvezérektől azt hallják, hogy milyen előnye, pozitívumai vannak egy cégnek, terméknek vagy márkának, akkor a fogyasztók is pozitívabb képet alkotnak majd róla, akár anélkül is, hogy jobban ismernék.

A legjobb eredmény elérése érdekében tehát olyan influencereket válasszunk partnernek, akik tényleg hisznek a termékben vagy a szolgáltatásban. Ha valóban szereti a márkát, akkor sokkal hitelesebben tud róla beszélni és ábárzolni. Ha a közönség érzékeli ezt a szeretetet, megtanulják ők is szeretni a márkát.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkInstagram: átrendezi a hirdetéseket
Következő cikkFacebook: tesztelik a Sets nevű funkciót
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.