Instagram: szponzorált tartalmak jelölése

234

Az Instagram-on elérhetővé vált a szponzorált tartalmak jelölése, így a felhasználók számára egyértelmű, melyek a támogatott tartalmak a “paid partnership with” tag jelöléssel.

A felhasználók automatikusan érzékelhetik, hogy egy-egy személy valamilyen cég által szponzorált tartalmat tesz közzé, mivel használni fogja az erre alkalmas tag-et. Ha egy adott influencer ezt elfelejti ezt jelölni, akkor emlékeztetik erre a mulasztásra.

Az Instagram kiemelt célja, hogy transzparenssé tegye az influencer tartalmakat és hirdetéseket, melyet ez az új eszköz támogat. Ezzel növelhető a vevők bizalma.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkKeress állást a Facebook-on!
Következő cikkFacebook: új videós alkalmazás
Janni Anikó

2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.