Snapchat: a hirdetők animálhatják a szűrőiket

723

A Snapchat most lehetővé teszi, hogy a hirdetők animálják a szponzorált szűrőket, amelyeket a felhasználók alkalmazhatnak az app használatakor. A Dunkin ‘Donuts az első olyan márka, amely az animált szűrőt futtatja a kampányában, amely múlt héten indult.

A kezdeti tesztelési szakasz során a hirdetők csak akkor kaphatnak szponzorált animált szűrőket a Snapchat értékesítési csapatán keresztül, ha országos szinten célozzák meg az embereket. Jövőre a cég azt tervezi, hogy a márkák megvásárolhatják ezeket a hirdetéseket, amelyhez közönség alapú célzást is hozzáadhatnak. Ez utóbbit is csak nemrég engedélyezte a Snapchat a szűrők statikus vásárlásánál.

A Snapchat folyamatosan dolgozik azon, hogy a hirdetőknek megfelelő formátumú hirdetéseket hozzon létre. A korábbi Snap Ad formátuma is egyedinek számított, amíg a Facebook és az Instagram nem vezette be a hasonló hirdetéseit. A szponzorált szűrő azonban a riválisokkal szemben nagy újításnak számít.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkFacebook: büntetni fogják az aktivizálásra buzdítást
Következő cikkMi a következő lépés az ünnepek után?
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.