Facebook: változnak a hirdetési mutatók

472

A Facebook arra törekszik, hogy megtisztítsa és tisztázza, miként mérik a hirdetési kampányok teljesítményét.

Az elmúlt években a vállalat több hibát is elismert a hirdetési mutatókban. Emiatt változásokat eszközöltek a mutatókban.

Az egyik ilyen, hogy ezek a mutatók címkézésre kerülnek, így látni lehet egyértelműen, hogy a számok azok becslések vagy közvetlenül mértek. Előfordulhat az is, hogy egyes mutatók esetleg eltűnnek, mert a hirdetők ritkán használják őket vagy feleslegesek bizonyulnak.

Kíváncsian várjuk, mennyi minden változik majd meg a kampányok mérésénél!

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkGoogle: megváltozott képkereső
Következő cikkSnapchat: elérhetőek a GIF matricák
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.