Facebook-minikonferencia

486

A legtöbb vállalkozás hirdet Facebookon. Azonban a kampányok beállítása nem feltétlenül elég a sikerhez. Hatékonyabb szeretnél lenni? Mutatunk egy programot, ami segíthet benne!

Ez nem más, mint a Facebook-minikonferencia 2018. március 26-án egy szuper helyszínen, az A38 hajón.

Az előadói listából látható, hogy ez nem az a konferencia lesz, ahol begyűjti az ember a prospektusokat és utána haza megy azon gondolkodva, hogy vajon miért is ült végig egy fél napot olyan előadásokat hallgatva? Olyan szakemberek beszélnek a Facebook hirdetésekről, akik minden nap kampányokat kezelnek és minden trükköt ismernek. Kik is ők?

Ungvári Péter, a palferi.hu kommunikációjáért felel és előadásában az inbound marketing rendszerről fog beszélni. Ebből az előadásból megtudhatód, hogy a Faceboko egyedi célközöségeivel hogyan tudsz a legegyszerűbben WordPress-blog mögé is örökzöld, leadeket és vevőket termelő inbound kampányt építeni.

Lévai Richárd, az RG Stúdió egyik alapítójának a neve is elég garancia arra, hogy mennyire hasznos lesz ez a minikonferencia, hiszen a Facebook marketing új korszakáról fog beszélni. A hirdetési költségek emelkednek, az organikus elérés csökken. A kutatások szerint elbizonytalanodnak a marketingesek a Facebook jelenléttel kapcsolatban. Pedig soha nem volt ennyi felület, ennyi lehetőség, ennyi remek eszköz arra, hogy a célcsoportot elérjük. Ehhez azonban máshogy kell gondolni a Facebookra, új megközelítést kell használni a stratégiában, a kommunikációban és a hirdetésekben is.

Losonczi János, au Otthonfa marketingese az örökzöld tartalomról beszél majd a konferencián. Bemutatja a tartalomfejlesztés és tartalom-újrafelhasználás automatizált, kkv-szinten is elérhető módját és ennek előnyeit. A cél egy 100% másolható tervrajz átadása.

A Kreatív Kontroll részéről Sipos Zoltán tartalommarketing szakértő, a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatója és Vravek Balázs reklámszövegíró, a Kreatív Kontroll marketingvezetője hoz friss esettanulmányokat. A 2018 első negyedévének legizgalmasabb kísérleteit páratlan transzparenciával mutatják be.

A szakemberek miatt biztosan megéri részt venni a konferencián, ami egy szuper helyszínen lesz, a legjobb cateringgel és meetupokkal.

Jelentkezzetek március 19-ig ezen a linken: http://bit.ly/2Bz0JTd

Mi ott leszünk!

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkÍgy növeld a Facebook közösségedet!
Következő cikkMi kell a modern B2B ügyfeleknek?
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.