Ezt a 2 hibát ne kövesd el a Facebookon!

77

A Facebook hihetetlen lehetőség az üzleti oldalak számára, hiszen több ezer potenciális ügyfelet lehet találni fenn az oldalon. Ahhoz azonban, hogy sikereket érj el az oldalon, érdemes néhány dolgot figyelembe venni. Mutatunk két gyakori hibát, amit érdemes elkerülni.

1, hiba: Gyors hívás kérése

Nagyon gyakran alkalmazzák a Facebook oldalak a gyors hívás kérését a felhasználóktól, amely nagyon rossz stratégia. Ha valakit megkérünk, hogy hívjanak fel minket, akkor olyan, mintha randi nélkül máris a férfi vagy a nő lakásán kötnénk ki.

A megoldás az lehet, ha egy olyan felületre irányítjuk át a rajongókat, ahol még több információhoz juthatnak, nem pedig “ismeretlenül” azonnal hívásra kényszerítjük őket. Ha megismerték a vállalkozásodat, akkor már több esélye lesz annak, hogy telefonálnak is a vevők.

2, hiba: Messenger túl gyakori használata üzleti célokra

Nagyon sokan a megrendeléseket, ügyfélkezelést, kérdéseket, panaszokat és a marketinget is a Messenger felületén bonyolítják le. Azonban nem minden esetben jó, ha ilyen gyakran használjuk az alkalmazást, hiszen bizonyos esetekben egy telefonhívás vagy e-mail sokkal célravezetőbb lenne.

Gondolj csak bele, hogyha érzékeny ügyfél adatokat küldesz vagy szükséged lenne az előzményekre, akkor a Messengeren nehezebben tudod visszakeresni. Emellett nem tudod hatékonyan vezetni az adatokat.

A megoldás az, hogy meghatározod, milyen ügyekben levelezel az ügyfelekkel vagy a vásárlókkal a Messengeren keresztül, minden egyéb érzékeny adat vagy folyamatot pedig terelj át a telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálatra.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkMessenger: változások jönnek
Következő cikkNépszerűsíts Instagramon!
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.