Viszlát Google AdWords!

398

A Google 2000. október 23-án indította el az internetes hirdetések piacát átalakító AdWords szolgáltatását, amivel célzott hirdetéseket lehet megjeleníteni a Google és más szolgáltatásokban, illetve harmadik fél oldalán.

Nagy bejelentést tettek, ugyanis július 24-én lecserélik az AdWords nevet, ekkor jelenik meg a Google Ads márkajegy az új emblémával. Ezzel egy időben az URL-cím is megváltozik, az adwords.google.com helyett az ads.google.com lesz majd.

Az ügyfeleknek semmilyen teendőjük nincsen ezzel kapcsolatban, a kampányokra nem lesz hatással a változás.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkSzeretlek – mondta a márka.
Következő cikkMagyar technológia a streaming világrekord mögött
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.