Facebook: AR-hirdetések

457

A virtuális- és a kiterjesztett valóságot nagyon sokféle módon alkalmazhatjuk, a Facebook éppen ezért bejelentette, hogy új, kiterjesztett valóság (AR) hirdetéseket kezd el megjeleníteni az oldalon.

Egyelőre az amerikai felhasználók egy szűk rétege találkozhat a megoldással, de azt tudjuk, hogy az AR-hirdetések lényege, hogy a különböző termékeket már azelőtt kipróbálhassuk, hogy megvásároltuk volna.

Az első ilyen hirdetést a Michael Kors jelenítette meg, ahol napszemüvegek között lehetett válogatni. Szeretnének újfajta vásárlói élményt kínálni a felhasználóknak és segíteni a céges értékesítést.

Az AR-hirdetések ugyanúgy néznek ki, mint a hagyományos hirdetések, csak kapnak egy “Tap to try it on” feliratot, amelyet megnyomva ki lehet próbálni az adott termékeket.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkYouTube: új funkcióval bővült
Következő cikkOKTATÁS
Janni Anikó
2009 óta foglalkozom újságírással, valamint több éve dolgozom kommunikáció, PR és marketing területen. A lifelong learning szemléletet képviselem, így törekszem minden olyan tudás elsajátítására, melyet a szakmai pályám során hasznosítani tudok.