A Snapchat folyamatosan fejleszti üzleti kilátásait és új területeken próbálja meg felhasználói igényeit kielégíteni.

Az üzleti kilátások javításának pedig egyszerű oka van, a közönség növekedése lelassult. Épp ezért született meg egy széles játékpaletta, vagyis a ‘Snappables‘ ötlete, amivel egyedül és barátokkal egyaránt játszhatunk. Ez egy olyan webes játékplatform, amely a külső fejlesztőktől származó játékok széles skáláját tartalmazza, amelyek kifejezetten az alkalmazásban való használatra szolgálnak.

A lehetőség többoldalú, egyrészt a játék, mint tartalom által, összpontosít a felhasználók fiatal bázisának bővítésére. Emellett jelentős bevételi forrást képes biztosítani a játékon belüli vásárlások vagy hirdetések révén.

A Slice Intelligence egy újabb tanulmánya rámutatott arra, hogy a mobil játékosok átlagosan 87 dollárt költöttek 2018-ban a kedvenc játékukra. Ez a stratégia segíthet a felhasználók növekedésének újbóli megindításában és a hirdetők számára ez egy másik kulcsfontosságú szempont.

A mobiljáték-szektor várhatóan 2019-ben a 152 milliárd dolláros szerencsejáték-ipar mintegy 52%-át fogja generálni, hangsúlyozva a piac jelentőségét. Mivel egyre több játékos csatlakozik online, ez még több lehetőséget ad a hirdetésekre.

A márka már jól teljesít ezen a fronton – a belső adatok szerint egy Snapchatters naponta átlagosan 30 percet tölt az alkalmazásban, és sok felhasználó nem is érhető el más platformokon.

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikk3 app Instás videó kontenthez
Következő cikkEgyütt jobb? A Watch Party opció
Marinkás Anikó
Rendezvényszervezőként dolgozom 5 éve, az MTT Akadémia oktatásaiért immáron 2 éve felelek. Workshopok, tréningek, kiemelt események, konferenciák szervezése mind hozzám tartozik a cégen belül, ezenfelül az események marketing része is. Keressetek bátran kérdés esetén az elérhetőségeimen: +36202359180 aniko.marinkas (kukac) mtt.hu