Amikor üzleti oldalunkon teszünk közzé Insta story-t ne feledjük, hogy ez teljesen más közösséghez szól, mint a személyes profilunk.

A követőkkel való kapcsolat létrehozásának és fenntartásának ez a funkció egy kulcsfontosságú eleme. Tervezzünk előre, és hozzunk létre négy-öt olyan sablont, ami designban tükrözi a márkánkat. Színvilágban és grafikai megoldásokban az összhang azért fontos, hiszen minden posztunkkal a márkánkat képviseljük. A sablonok létrehozása azért is lényeges, mert időt spórolhatunk, hiszen nem kell minden alkalommal új Insta story-t gyártanunk, hanem elég, ha a szövegeket frissítjük és már posztolhatunk is.

Az Instagram story funkciójában használt képeknek és szövegeknek, minden esetben a márkával kapcsolatos releváns tartalmaknak kell lenniük, hiszen a követőink tudását növelhetjük márkánkkal kapcsolatban. Természetesen vállalatunk életéről a személyes, közvetlen hangvételű tartalmak, vicces pillanatok megosztása az Insta story-ban szintén közelebb hozza követőinket, és bensőségesebb hangulatot teremthetünk ezáltal.

Használjuk ki a lehetőségeket, az Instagram story megosztásánál lehetőség van például kérdések feltételére is. Nem csak szövegeket, de „kedvelési mércét” is beállíthatunk, amivel kideríthetjük követőink véleményét, mennyire nyerte el tetszésüket a posztunk. Itt különböző ikonok közül választhatjuk ki a megfelelőt, amiket elhúzhatnak a követők jobbra, aszerint, mennyire tetszik nekik a tartalom.

Bátran használjuk a matricákat és a mozgó elemeket is a story-kban. A mozgó elemek utalhatnak a tartalomra és kapcsolódhatnak márkánk értékeihez. A helyszín megjelölése és a #hashtag funkció használata is mind hozzáadnak a színes tartalomgyártáshoz. A funkciók megfelelő váltogatása és nem túlzó használata, figyelemfelkeltővé és szórakoztatóvá teszi követőink számára a posztjainkat.

Már linket is elhelyezhetünk a story-jainkban, így azonnal átvihetjük az érdeklődőket a számunkra fontos speciális ajánlatokhoz.

A Over-Over egy ingyenes alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy könnyen elkészíthessük saját márkánk Instagram story-jaihoz használt sablonokat. Egyedileg tervezzük meg és hozzunk létre egy színes palettát a márkánkkal kapcsolatos tartalmakhoz. A Later appban pedig már story időzítésére is van lehetőségünk!

Szólj hozzá!

hozzászólás

MEGOSZTÁS
Előző cikkEgyütt jobb? A Watch Party opció
Következő cikkSocial media hírek
Marinkás Anikó
Rendezvényszervezőként dolgozom 5 éve, az MTT Akadémia oktatásaiért immáron 2 éve felelek. Workshopok, tréningek, kiemelt események, konferenciák szervezése mind hozzám tartozik a cégen belül, ezenfelül az események marketing része is. Keressetek bátran kérdés esetén az elérhetőségeimen: +36202359180 aniko.marinkas (kukac) mtt.hu